Subject: Re: Silmapiiri tn ja riigitee nr 22130 ristumiskoha kooskõlastus
From: "Sander Hermet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Martin Saarse" <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Sep 2024 12:15:53 +0300

Tere

07.08.2024 edastatud kooskõlastuse taotlusega oli kogemata kaasa saanud 
aegunud ristumiskoha projekti. Edastame õige projekti koos uue 
kooskõlastamise taotlusega.

Parimat
Sander Hermet
Aeru Arendus OÜ

On Wed, Aug 7, 2024 at 12:26 PM Sander Hermet <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere

Edastame projekti kooskõlastamise taotluse Ülenurme alevikus riigitee nr 
22130 Tartu-Ülenurme km 2,7 ja Silmapiiri tänava ristumiskoha projektile.

Kui tekib täpsustavaid küsimusi, siis palun võtke julgelt ühendust.

Parimat
Sander Hermet
Aeru Arendus OÜ
53471570

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.